Konzumacijom voća i povrća kao što su kruške, jabuke i banane u kombinaciji sa bijelim mesom možemo smanjiti rizik nastajanja moždanog udara. To su rezultati najnovije studije objavljene u magazinu stroke. Nizozemski istraživači ipak nisu otkrili razloge zbog kojih je rizik od moždanog udara manji čak
52 posto kod osoba koje jedu puno jabuka, krušaka, banana ili karfiola.
Izvor: BBC, Sarajevo-x.com
Društvene mreže
FIZIKALNA TERAPIJA
Hiro-hilt terapija
Hiro uređaj spada u najmodernije laserske uređaje
Tens
Metoda se osniva na principu elektroanalgezije
Interferentne struje
Nastaju iz dviju sinusoidnih izmjeničnih struja koje...
Trn u peti
Boli vas peta, možda
imate trn
Psorijatični artritis
Liječenje mora biti usmjereno u dva pravca
Temelji zdravlja
Je li moguće prehranom izmijeniti način funkcioniranja
Kinetek
Aparat za pasivno razgibavanje zgloba...
Ultrazvuk
Titraju iznad 20 kHz nazivaju se ultrazvukom...
Celulit, taj tihi nametnik ženskog tijela...










